Monika Richardson o książce A.Fesnaka

Monika Richardson, prezenterka telewizyjna, tak mówi o książce dr Andrzeja Fesnaka:


Jak każdy człowiek urodzony i wychowany w PRL jestem finansową kaleką. W logice kalkulacji finansowych szukam drugiego dna, a metody małych oszczędności przypominają mi lata spędzone na odkładaniu na SKO (na końcu wystarczyło na 2 bilety miesięczne komunikacji miejskiej). Długo myślałam, zanim wzięłam swój pierwszy kredyt i na wszelki wypadek natychmiast go spłaciłam, a mój domowy budżet to do dzisiaj obszar sejsmicznie aktywny i permanentnie zagrożony tsunami. Dlatego z przyjemnością sięgnęłam po książkę Andrzeja Fesnaka, bo Andrzej pisze tak, jak mówi: po prostu i do ludzi. To jeszcze jedna szansa dla takich jak ja na mądre zaplanowanie finansowej przyszłości i godziwą emeryturę. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz